En fridag

Til vanlig stresser jeg opp kl 05.30, å er på plass på jobb litt før 7. Da er det sjelden tid til noe ekstra på morningen.
Matpakker, klær og alt blir gjort klart kvelden i forveien, å jeg er ute av døren lenge før de andre har våknet.
Idag er det fridag, å tiden strekker til så innmari mye mer.
Både God morgen norge, og litt oppmerksomhet til bloggen:)

En sunn friskis har kommet i fruktdiskene nå, og såklart rett hjem til meg. 
Blod-Appelsinen fra cevita er bare dødsgode. Passe små, og fint som mellom-måltid eller kveldskos.



Nå må jeg bare takke for alle de fine tilbakemeldingene jeg har fått om matpakkene.
Ikke alle er for Ett lettere liv, men når vi lager barnehagefrokosten ligger det også en tanke bak: at hele familien skal spise sunt, variert og være litt bevist på hva i spiser.
...Å måltidene skal også være rolige, å innbydende!

Dagens barnehagefrokost.



Idag var første dagen sola tittet inn gjennom kjøkkenvinduet hos oss, å de trenger sårt å pusses.
Planen er klar for fridagen....

Kos dere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar