God formiddag =)

Her er vi effektiv på morningen.
Små-kompisene startet dagen kl 07.00.
 Det er jo fint å ha dagen med seg, selv om det er helg;)
Vi koser oss med lang og rolig frokost, synes det er helt supert å låne Tantegullet. Så mye at vi får låne han en natt til:)
 Kjekt for Linus å ha noen å leke med hele tiden. Og jeg får gjort så himla mye når guttene aktiviserer hverandre.


Her i nord har det blitt vinter over natten, og de glatte veien det medfører... Nå har Mannen tatt smårollingene med seg ut for å legge om til vinterdekk.

Å jeg styrer å steller med litt baking. Datteren til en venninne skal feire 4 årsdag i ettermiddag, å jeg har meldt meg frivillig til å lage pølsesnurrer.

Vi var i ett barneselskap tidlig i høst der dette ble servert. Å jeg ble såklart innspirert.


Go å magre grillpølser fra Gilde, snurrer inn i pizzadeig.
Etter ønske er det laget en litt grov variant, der 1/3 av hvetemelet ble byttet ut meg samalthvete(grovmalt)

Vi har laget dette tidligere, å det slår like godt(om ikke bedre)ann hos ungene. Anbefales!

Om du synes det er kjedelig å lage deig, å kjevle, kan du også bruke en ferdig pizzadeig(klar ferdig nå) Den finnes i både fin, og grov type:)

Over til noe helt annet:

Til vanlig er jeg veldig flink å går ut nesten hver eneste kveld. Går en lang å god tur, for å holde meg i form. Å passe på at jeg ikke sklir inn den gamle late versjonen av meg selv...
Den siste uken har jeg gjort meg sååå opptatt med huslige ting, strikking å 4 om-møbleringer i huset. Å dermed holdt meg godt innenfor comfort-sonen kan man si!

Dette skal vi overhode ikke la seg utvikle!

Fra idag utvider jeg syklingen, til 60 minutter de dagene jeg ikke går kveldstur. (noe som blir vanskelig pga kveldsjobbingen til mannen)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar