Perfekt avokado+ Kjærestegave

Dere har sikkert fått med dere at jeg er litt matlei for tiden... Kreativiteten går litt opp å ned, å nå synes jeg det er godt å bare spise salat.
Nå skal det sies at jeg har spist mine kyllingsalater gjennom denne livsstil-prosessen. Det kan fort bli en vane, å et kjedelig mønster!
Akkurat nå synes jeg avokadoen er på sitt beste, å kunne ikke fått bedre salat.
Avokado metter godt, slik at kjøtt, fisk,reker, eller ost er helt unødvendig for meg...
Nam-nam-nam!




Den 23. denne mnd fyller jeg 27 år. Å har helt siden jeg så den nye høst-kolleksjonen til HH, ønsket meg ny treningsjakke, til bursdagen.
Mannen synes det er greit at jeg får noe jeg virkelig ønsker meg, å trenger, NÅR jeg trenger det...
Så noen dager på forskudd har jeg fått, Både jakken som sto på topplisten, å superkul lue fra Bula.
JIPPI!

Tusen takk, flotteste å beste Raymond <3




Nå skal lørdagen nytes videre med, himmelblå på dvd, pepsimax i glasset, fyr i ovnen og ett smil som går rundt hodet;)
Ha en fin kveld:)

2 kommentarer:

  1. Heldige du! For en fin jakke og panneband :) Gratulerer med dagen på forskudd. Flott blogg du har, forresten.

    SvarSlett
  2. Hei - og guri, så flink du er!!! Jeg skal ikke ned mange kiloene - men å lese inne hos deg er inspirerende. Jeg er ny-bosatt (for andre gang) i Sør-Korea. Og her er det mye søt mat. Så det er mange skjulte kalorier - selv om man spiser og lever som før. Det finnes feks ikke yoghurt naturell slik vi kjenner den. Den heter naturell her - men er søt. Så det tar en stund å finne ut av hvordan man kan opprettholde en sunn linje - med vanlige spisevaner. Og så er det treningen da. Det har jeg iallefall tid til; Som hjemmefrue - med unger på skolen og mann på jobb (uten mulighet for å jobbe selv), ligger alt til rette for trening. Men det gjelder å finne rutinen. Nok om meg; Du er iallefall en inspirasjon. Takk :)

    SvarSlett