Flotte fredag

Ca. 1000 hjerter her <<3<3<3 og tommelen opp for en perfekt fredag!

Som  jeg fortalte tidligere har det vært fotografering i barnehagen idag. Denne gangen brukte barnehagen Fovea. Der kan du registrer deg i forkant, slik at du får se bildene umiddelbart etter fotograferingen.
Vi er stråle fornøyd, og synes selvsagt at gutten vår er den fineste i verden.



Vi har fått tid til ganske mye idag. Blandt annet har jeg å Mannen fått mulighet til å gå oss en lang tur sammen( 9,8 km) Og det føles ikke så værst skal jeg si;)

Middagen ble rasket sammen av div. rester: Laks, torskefilet, fiskepudding, purreløk, grønnsaker fra fryseboksen, karri, salt, og 1,5 dl matfløte. Inn i ovnen på 200 grader i ca 30 minutter. Fort gjort.


Ingen kjedelig ettermiddag ble det heller.
Min nest eldste bror, er nok den av mine søsken som står meg alle nærmest. Han, fruen å begge barna har vært her på ettermiddagsbesøk.
 Vi har koset oss med eplekake(proppfull av sukker), is, drukket kaffe og jeg har fått koset med familiens minste, og søteste Prinsesse-Aurora som er 6 mnd.(jeg finnes ikke sjalu)

Storgutten deres ble igjen, å skal være over til imorgen. Linus å Tobias er som søsken, bestevenner i det ene øyeblikket, og snur plutselig om til det stikk motsatte.. hehe
Nå sitter de oppå hverandre som søndagskolebarn å ser litt film, før det er sengetid.



Håper dere nyter fredagen, det gjør vi! God helg =)

1 kommentar:

  1. Middagen din ser bare sååå god ut. Mums. Og bildene på sönnen var kjempefine. Ha en fin helg. Klem

    SvarSlett