Avbrekk fra hverdagen!

Nå begynner det å bli noen dager siden det kom oppdateringer her.
Men denne bloggingen går opp og ned, å akkurat nå er det vel bittelitt "bloggtørke"

Dagene flyr avgårde, med oppussing, faste gjøremål, rutiner, jobb, osv,osv... Å jeg ønsker at bloggen skal være et avbrekk fra hverdagen, noe som er gøy, gir meg noe, å forhåpentligvis gi inspirasjon( å for all del underholdning)for andre.
Denne uken har jeg bare jobbet et par dager, å fått muligheten til å ladde opp batteriene, å oppleve noe litt annet en vårt vante faste mønster.

Tidligere i uken var jeg å Mannen på en lite dagstur i Trondheim. Selv om mesteparten av dagen gikk bort til flyturer og venting ble det også rom for litt hverdagslykke. 

Shopping på Ikea!! ...hverdagslig for mange, men luksus når man bor 90 mil unna. Ikea til nordnorge,-JA takk.

Å sist men ikke minst TRINEMOR, Etter 9 år ble det endelig rom for å treffe en gammel skoleveninne fra videregående. Etter vi ble boende på hver vår kant av landet, har kontakten begrenset seg til sosiale medier, insta, facebook, msn...

Fra å være 19 år og fri som fuglene, har mye forandret seg. Nå er vi begge godt etablert, med mann, barn, hus, og stasjonsvogn.
Å selv om livene har forandret oss betydelig, møttes vi igjen som om det var igår. Akkurat DA ble jeg påminnet om hvor nær vi faktisk sto hverandre.

Heldigvis blir det ikke 9 år til neste gang, å de neste 4 ukene må bare gå fortfort <3

Fra ikeashoppingen: Dødskule og praktiske matbokser til hele familien.
19,- stk.


En av ukas lunsjbokser til meg selv..




Siden det var så kjekt å oppleve noe annet hverdagen, begynte jeg å en kollega å snakke om Tromsø og shopping idag... Å før Lunsjen var over var alt planlagt og hotellrom bestilt.
Deilig med spontane påfunn iblant.

Nå venter jeg bare mannen hjem, en tjapp fredagspizza og vips er jeg å cristina på roadtrip;)

Ha en super helg:)

PS: vet du om noen butikker som selger litt utradisjonelt barneklær, blir jeg veldig glad for tips;)



1 kommentar:

  1. Nurket på jekta og Bryggejentene i Ersfjorden. Ellers er det polarn o pyret på Nerstranda. Alle tre i Tromsø ;)

    SvarSlett