Fargerik, frisk og sukkerfri kake til nasjonaldagen?

Her sitter sykdom enda støpt i kroppen, å iår overlater jeg  kakebaking til andre, å heller konsentrer meg om å bli frisk.



Likevel har jeg lyst å dele oppskriften på denne deilige bringebærkaken. Den er ikke noe form for lavkalorimat, men helt uten sukker.

Jeg har blogget om denne tidligere å oppskriften ligger HER

Frisk deilig smak, som passe ypperlig som festkake. Å det er tross alt mange-mange, som ikke kan spise sukker uten å bli syke! ...også på 17.mai.

Vi lager denne kaken noen ganger gjennom året, som i utgangspunktet var for at jeg selv skulle unngå sukker i det hele og store. Men også de andre fikk sansen for kaken, og barna ELSKER den :)

Kos dere med 17.mai forberedelsene, og ha en flott dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar