VIP-aften på Amfi Narvik

Hei til bloggen, og trofaste lesere :)

Nå er jeg endelig hjemme fra jobb igjen, etter å ha jobbet dobbel-skift idag.
Å når jeg tenker meg om så har jeg fortalt lite om jobben min, å tenkte idag var den perfekte anledningen.

Jeg jobber som kokk, hos Eurospar Narvik, som ligger på byens største kjøpesenter.
Idag har det vært VIP-Aften for medlemmene i amfi"s kundeklubb, å senteret har vært åpent til kl 23.00

Her har det vært fult liv å røre, å en koselig kveld med hyggelige kunder.

 Vi har delt ut smaksprøver fra Ferskvare-avdelingen, å jeg å min flotte kollega har fått presentert noen nye retter, og våre deilige hjemmelagede salater! 


sildesalat

Waldorf

Ferske reker




 Cristina Fruktdame , serverer også det beste fra Naturen(...å helt i min ånd!!)

Elsker fargene, elsker smaken og å det beste av alt: Frukt er sunt, året rundt!
Takk gud for import, ferske jordbær i april er hverdagsluksus <3






Elsker jobben min!
Nå er det strax natta for meg, for imorgen braker det løs med SUPERTILBUD, på Ferske Reker til 59,90
kg.
Da gjelder det å være opplagt.

Å  gjett hva som blir med hjem til middag imorgen da? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar