Lørdag, frihelg og oppussing!

God morgen!

Denne uken har jeg vært en ekstremt slapp, å dårlig blogger. Men noen uker er bare så hektiske at tiden ikke strekker til.
Idag har jeg derimot tid til både litt avslapping, rolig frokost og blogging før jeg jeg suser ut. til tross for at det går i pappfat og engangsbestikk idag.
Vi er nemlig igang med nok et prosjekt....



                               


Det lille hvite huset vårt er bygd i 1947, å trenger sårt litt omsorg, å en ansiktsløftning. Vi fortsetter jobben med å bytte ut vinduene, som faktisk er fra husets byggeår. Ikke en dag for tidlig, for å si det sånn!!

Men i skrivende stund er også soverommet vårt strippet for både gulv å tapeter. Å nå skal jeg ut på jakt etter den perfekte tapet som skal gi rommet et personlig preg.

Jeg har lett etter litt inspirasjon på nett, å her er noen av mine favoritter så langt....




PS: Idag kjører vi skikkelig lørdag å høykarbo"diett", med nystekt vaffel til arbeidsmennene, Hele formiddagen. Greit å være husmor igrunn...

God helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar