Midt i uka

... Litt uten inspirasjon, å helt enkelt.
Nå har det vært noen dager med frokostblandinger og styrk til lunsj. 
Jeg kan være så lei som bare det, av knekkebrød og kalkunpålegg,-men jeg kommer alltid tilbake!



Denne strikke galskapen har jo som nevnt tidligere tatt helt av, å når de rundt meg produserer barn som bare pokker, er det alltid en gylden mulighet for et supermykt rillesett til nykommeren ;)
For første gang har jeg strikket en kjole uten mønster, å bare prøvd meg frem. Såpass fornøyd med resultatet ble jeg, at det fortjente en plass på bloggen <3
Drops merino ekstra fine, str 0-3 mnd


Madam møller babysokker.


BTW: For første gang på evigheter står vi uten ukesmeny, å det store spørsmålet er Hva skal vi ha til middag.
Æsj, så kjedelig det er å ikke ha en klar plan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar