Det er så vanskelig å spise sunt..

...når man skal få det til å passe for hele familien!
Ungene er så kresen..
Jeg kan ikke nekte de andre det ene og det andre!

Hørt den før?

Jeg har iallefall brukt den mange-mange ganger...

Men om familiens øvrige medlemmer ønsker seg chips til middagen, så trenger det ikke havne på min tallerken.
Å heldigvis er det ingen som reagerer på om sausen uteblir på middagsfatet.

MEN, det skjærer kanskje laaangt-langt inn i viljestyrken?? 



svinefilet og grønnsaker, chips,-vik fra meg;)


Over til noe helt annet:

Førstkommende mandag er det stordag i huset. Årene har har fløyet avgårde, å nå runder Mannen min 40 år. Ung til sinns, ung helt inn. Å det må selvsagt markeres:)

Utfordring:

* Han har ingen bursdagsønsker, å jeg ANER ikke hva vi skal gi han i fødselsdagsgave?
*Jeg vil lage en ny å litt spennende kake. Men den Må være nøttefri.. Gode forslag mottas gjerne!!

Å på lørdag skal vi samles til en skikkelig vennefest, slik vi pleide å gjøre i "gamledager. Utfordring: vi har for lite sitteplasser...

2 kommentarer:

  1. Grattis til mannnen som bir 40, kaketips er det dårlig med herrifra, da jeg ikke kan kaker....ja ikke annet enn å spise dem da:)

    Men du, den der svinefileten din.......i den ildfaste formen.....hvordan gjør du det??
    Har du den inn i steikovnen mens den ligger i formen slik?
    Eler i aliminiumsfolie?
    Hvor høy tempratur på ovnen?
    Midt i ovnen eler nederst?
    Og hvor lenge?
    Hehe, den så sååå god ut at jeg vi age slik en dag jeg også!!!!!!

    Ha en flott helg !!

    SvarSlett
  2. Hei......
    Kan du si noe om tilbredningen til denne kjøttretten?

    SvarSlett