Særlig stor Elgfare!!

Skogens konge har lusket rundt i nabolaget i godt over en uke nå, uten å plage oss det minste.
Men nå begynner han å bli direkte frekk,. Sniker inn stuevinduet, tar for seg av prydbuskene, bæsjer RETT ved siden av inngangsøra, å gjør det umulig å gå tur i nærområdet. Han(5!!)er utrolig pågående, å kan for bli Fredagsbiff om han ikke viser litt ydmykhet!!


Kameraet som jeg klaget over var gått i stykker, er levert inn til levrandør. Da det viser seg å være en garantisak. Litt lettet, men likevel frustrert, fordi det kan ta opptil 4 uker før det er tilbake hos meg...
I mellomtiden er vi ett skritt tilbake, å verden vises gjennom min HTC sensation XL.
Tross alt, det er bedre en ingenting!

Denne uken gjør jeg forresten litt ekstra flid med utformelsen av ukesmenyen.
Med saks og prikkete papir skal jeg prøve å være litt mer kreativ, sånn at menyen kanskje ser litt koseligere ut en Linjearket som er klæsja på kjøleskapet.

Today- Risensgrynsgrøt:)

Sukrin, kanel og lettmargarin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar