En blogg uten bilder...

...er som en himmel uten stjerner!

Denne lørdagen gikk overhode ikke som vi hadde tenkt.
Vi hadde planlagt en liten helgeutflukt med aketur å bålkos. Men imorges ble jeg oppringt, å måtte haste meg på jobb, pga sykdom. Sånn er det, noen ganger må man bare stille opp når det er kriste.

Så over til noe superkjipt.
Det splitter nye speilreflekskameraet mitt har gått i stykker. Å nå er jeg sånn passe frustrert. Mandagsmorgen  kl 10.01 løper jeg nok inn på ekspert i full desperasjon, for å få et nytt.

Frem til da får jeg delt lite av hverdagen, i bilder...

MEN, jeg har dukket en tur ned i arkivet" å funnet noen godbiter som har ligget u-blogget en stund.





En gang for lenge siden leste jeg på kalori-innholdet i hamburgerdressingen. Det ble siste gangen jeg spiste det... 540 kcal pr 100 g, passer ikke helt inn i mitt kosthold.

Men det gjør min egne lynraske yoghurt-pestomix.

1 ts pesto fra glass + 4 ss yoghurt naturell = Mye lettere


For dem som følger hverdagslivet å strikkingen min, kan dere følge meg på Instagram: Berit_karlsen

Nå skal vi ut å lage lyslykter i snøen, å hilse på Elgen som har innvadert nabolaget;)

God Lørdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar