Helgekos





Søteste Linus ville så gjerne at vi skulle ha på stearinlys å spise frokost i stuen,Og se gubben katten å nissemaskinen...Lure på om det er en som ikke ble helt mettet på jula iår...
Koselig var det iallefall, å lille er såklart overivrig på oppdekkingen.



Jeg har forresten lagt en liten slagplan for helgen: Gjøre minst mulig!!

Helgen flyr avgårde til alt og ingen ting, så det kan vi bli bedre på.. Nå skal vi kun slappe av!
Gå litt tur, spille, og mariusprosjektet skal forhåpentligvis få noen flere maske... Tror ikke jeg var helt klar over hva jeg ga meg ut på, men det går da fremover:)

Det var noen som lurte på hvordan garn jeg brukte. det er Drops, Merino extra fine. Det er litt kjedelig at ingen i Narvik by selger dette supermyke garnet(av beste kvalitet), så nærmeste salgsted blir

Små Gleder, Ballangen
Nøstebua, Evenskjær

Litt langt å kjøre for noen garnnøster, Men verdt det :)


2 kommentarer:

  1. Koselig når de små er "godt vant", og vet hvordan man skal kose seg skikkelig :D Det syns jeg er gode vaner å ha med seg videre :D

    SvarSlett
  2. http://www.strikkenett.no/ selger drops sine garnnøster. De har kventum rabatt og ofte tilbud. De har og rask levering :)

    SvarSlett