Hverdagslige ting...

Rom-service? Ja, takk!!

Jeg er nok en av den sjeldne rasen, som faktisk liker å rydde å vaske.
 Igrunn kunne jeg vært den optimale interiør-blogger. Fordi jeg liker at hjemmet vårt fremstår som en møbel-utstilling. Der vi kan ta imot uanmeldt besøk når som helst. Litt støvsuging hver dag+ ryddegalskapen holder det ganske greit hele uka. Men denne verdenskjente Helgevasken, har vi lagt til Onsdag.For da er det liksom helg med en gang klokken er 15.00 på fredag!
 Ut med tepper, rent på sengene, pusse speil og ajax-vask av gulvene osv.
Idag har jeg også ommøblert litt her hjemme..



 Laget Lapskaus/kjøttsuppe til middag(uten potet, og med renskåret svinekjøtt)
Vasket og brettet et TONN med barnehageklær, å gleder meg til Gjørme-sesongen er over ;)
Effektiv dag!! BRA, Berit,-Bra :)


 Linus har forresten fått seg Ipod, å var veldig hipp på at mamma måtte skrive om det på bloggen.
Å da må jeg jo gjøre det. Ifølge seg selv er han blitt skikkelig Storgutt nå, nesten like stor som Onkel Nikolai.

Bildene har desverre elendig kvalitet, og det nye kameraet skulle helst kommet igår.
Men nok skryt og klaging, hær skal det sykles ;)

Ha en fin kveld:)

5 kommentarer:

  1. Så fint du har det! :) Og jammen blir jeg imponert over dagens innsats i heimen din! Spørs om jeg må ta fatt i morgen! ;))
    Følger bloggen din hver dag og bare drar til meg inspirasjon og pågangsmot til min egen spede begynnelse på livsstilsendring..., og ble kjempeglad da jeg fant min egen blogg på blogglista di her!! Takker for "komplimentet" :))
    Ha en strålende aften! :D

    SvarSlett
  2. ohoi kjente æ bei sliten av å bare læse om dagen din :) flink du e! Du e jo sånn æ drømme om å være... hihi

    Fin onsdagskveld til dæ :)

    Trine

    SvarSlett
  3. Hei, så flink du er ! Og dere har maken tapet i stua som oss :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig! Men hvor gjør du av gjestene? Ikke plass til mange i din koselige stue?

    SvarSlett
  5. Superinspirerende blogg stadig innom og finner noen tips til en smalere hverdag.

    SvarSlett