Tilståelser!!


Okey, så sprakk planen min litt... Men det kom da noe godt ut av det.
Kjøkkenet er hjemmets hjerte, derfor skal man trives der.
Det er nok sikkert 1 1/2 år side jeg oppdaget at kjøkkenet trengte ny maling... Men har bare valgt å lukke øynene for det.
Jeg har også irritert meg over for dårlig lys, til å ta bilder på kjøkkenet.
Etter å besøkt Christine å hennes hvite hjem idag, innser jeg hvor problemet ligger. Hennes vegger er lyse, nymalte og fanger opp masse lys.
Mine er var skitten-hvit og gul, å legger en tung stemning over hele kjøkkenet.

sykling, gåtur og supersunn middag, måtte idag vike for knekkebrød og kjøkkenmaling.


Kjøkkenet er ferdig, samvittigheten er god, og kveldsmaten en liten godsak.

Imorgen er vi tilbake med 15 minutters frokost-sykling!

Berit.

3 kommentarer: