Her kommer en aldri så liten oppdatering:

Denne syklingen som jeg snakket så varmt om igår, går over all forventning. Det kjekke med å sykle innendørs, er at jeg kan kombinere det med noe som er gøy. Sykkelen er så fint plasert rett foran tven, så dere kan vel tenke dere til hva jeg gjør;)
Idag ble 15 minutters frokostsykling unnagjort, mens Småen og jeg så en Episode av Handy Mandy.



dagens frokost. Egg, knekkebrød, tomater og druer..


Nå skal lillevennen kjøres i barnehagen, men jeg skal å besøke frøken Hvitstil, å se hvordan det går med hennes Livstilsendring.

Berit.

2 kommentarer:

  1. Hei og hå, tusen takk for besøket- du motiverer meg utrolig mye- takk for det Berit!

    SvarSlett
  2. Takk:) Og du motiverer meg. i skrivende stund er kjøkkenet nymalt å flott. Det blir ikke gjort før du har gjort,vet du;)

    SvarSlett