søndagsoppdatering!!

Nå har det vært stille fra min side et par dager...
Jeg har nemlig fått strikkedilla!! Og siden jeg er nybegynnerfasen, trenger jeg en del førstehjelp.. Derfor har jeg tatt inn på mammahotellet i helgen. Jeg gjør feil, å blir oppgitt,- Mamma fikser :)

Når man blir låst helt til strikkepinnene, glemmer man jo at det lever en verden utenfor rette og vrange masker... Vil dere tippe hva jeg strikker?
Mammastrikk

På mammahotellet bor det også 3 småsøsken, som underholdt og aktiviserte lille englebarnet, mens jeg og mannen kunne dra på shopping ALENE om lørdagen. Noe som sikkert er 3 år siden vi gjorde sist.
Høstgarderoben er på plass, å jeg sier bare godbye jeggings å hello bootcut:)


Over til mat: Taco_kjøttbolle_suppe

1 liter vann
2 terninger grønnsakbuljong
2 ss tomatpure

Kokes opp

400 gr kjøttdeig av svin/kylling/karbonadedeig
1/2 pose tacokrydder
1 egg
Blandes til farse

Form små kjøttboller med en teskjee, og kok i suppen
Fyll på med masse deilige grønnsaker, og la det småkoke til grønnsakene er møre.

dårlig lys på bildet, men veldig veldig godt!

Håper dere alle har hatt en flott helg. God søndag videre.. Berit.

2 kommentarer:

  1. Suppa så god ut! Hmmm - kanskje du strikker Dorthegenseren? Ha ei fin uke. :-)

    SvarSlett
  2. jeg skjønner så godt hva du mener! Da jeg starta å strikke i Desember i fjor klarte jeg ikke legge det fra meg, strikke ull-lester så det sang! Men strikking er utrolig gøy og det er utrolig fine gaver man kan lage av det!

    SvarSlett