Lett til sinns, lett helt inn...

Deprimerende regnvær, dag ut og dag inn, kan gjøre hvem som helst deprimert og værsyk.
Jeg er ingen unntak. Å gå ute i naturen er nok noe av det beste jeg vet. Der henter jeg energien og motivasjon til alt...
Men jeg går ikke på fjellet for enhver pris. Da må vi finne alternativer, ikke sant??
Idag kjørte jeg til mannens jobb å parkerte bilen hos han kl 15.00. Så gikk jeg til byen for å hente Linus i barnehagen.dvs at mannen hente oss der kl 16.10 når han var ferdig på jobb.
6,5 km gåtur på mor, og en overasket gutt som lurte på hvor jeg kom fra uten bil:)
Dette skal jeg helt klart gjøre flere gang:)




Ikveld ble det litt småsnaft til kveldsmat. Fordi jeg er forferdelig lei av knekkebrød. Her må jeg finne på noe nytt, eller hente frem en gammel ide...

i mellotiden spiser jeg dette:

1/2 eple
3 ss havregryn
kanel
sukrin
1 ss mager kesam

Ha en fin kveld:)  Berit.

2 kommentarer:

  1. (Bloggen din vil bare la meg kommentere via Zambiabloggen til gruppa mi.. Jaja. ;-P)

    Regnværet kan være litt slitsomt, men det er jo godt å komme seg ut å få seg luft ;)
    Matlei vet jeg alt om... - Så jeg lagde nøttemuffins her om dagen! (Det er jo ikke akkurat muffins, men laga de i store muffinsformer).
    Malte valnøtter, hasselnøtter og mandler, blandet de e havremel, litt fiberhusk, egg og melk. Og litt salt. Og litt ost. Stekte på 180 grader (ca) i 15-20 min. Supergodt! Smakte og lukta litt jul, og var utrolig godt med kyllingskinke, ost, ruccola, pepper og massssssse agurk på! ;)

    Hilsen Ellen Propellen!

    SvarSlett
  2. Så og hørtes godt ut. Dette må jeg prøve :)

    SvarSlett