Nok en Lynrask!

Mens Mannen går med armen i 90 grader, gipset fra håndledd til skulder, faller naturlig nok endel ekstra oppgaver over på meg... Å aldri har jeg vel satt mer pris på middag som lages på under 20 minutter!

Denne trenger ingen oppskrift, bare 2 gryter og en stavmixer!!

1 pose frossen brokkoli/blomkål
Kok opp, hell av vannet, strø over litt salt og pepper + 1 dl ekstra lett melk og mos i vei til en fin grønn pure.

kokt fisk er godt iblant

Skinn og beinfri laks i små stykker er ferdig på 5 minutter!

Med små søte sherrytomater er måltidet fullkommet...



Rester? blir luksuslunsj på en helt vanlig Onsdag :D



Jeg skulle egentlig skrive litt om alternativ trening idag, men siden det har vært besøk fra ettermiddag til sen kveld her måtte jeg heller snike meg ut på en liten skogstur før sola gikk helt ned!

Feels so good!!

Elsker høsten, elsker skogen, og lukta av lyng er mye bedre en svette t-shirt på treningsenteret....

Selv om jeg stadigvekk tenker å bli medlem på Modus.... Jeg er ikke HELT der ennå, men det kommer seg nok, når graderstokken begynner å krype nedover på minussiden!



30 dager med mosjon...
Energi
sol
luft
glede
samvittighet
velvære
selvfølelse
viljestyrke

Hva mer kan 30 dager uten tull gi akkurat deg?



2/30 fullført!

Klar for dag 3? Klart :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar