Noen skritt videre!!

God søndag, lesere!

Lurer dere på hvordan mine 30 dager går?

Ganske greit, men pepsidrikkingen er litt ute å kjører... Man kan ikke være god på alt hele tiden, å jeg sprakk!

MEN, for å veie opp utforkjøringen har jeg gjort et stort skritt videre. Hverdagslig for noen, men stort for meg!

JEG HAR MELDT MEG INN PÅ TRENINGSENTER, å imorgen starter jeg!
 Dette steget satt veeeeldig langt inne, men nå ser jeg bare frem til å møte min PT, lære meg å LIKE å trene, å synes det er ok selv om jeg må presse mine egne grenser!!

Søndagsfrokost




Det er lite oppmerksomhet til bloggen for tiden, men dagene går i ett-hundre med oppussing å ting som bare må gjøres før vinteren er her, å 25- grader er et faktum!
Etter å ha sett inn i et grått hull i stueveggene i godt over en uke, skal det endelig bli foringer og listverk på det nye stuevinduet idag!
..Å noen andre steder i huset der vi henger etter skjemaet!

Alt var så mye lettere når vi ennå hadde Pappa, å han ordnet opp og fikset for oss <3


Selv om ting tar tid, for det så utrolig bra tilslutt!

Elsker den gamle bratte loftstrappen vår, etter den ble lyseblå.
Ønsker dere en fin søndag.

Her blir det Linus om Mammakos med lillevenn som har fått høstforkjølelse og feber

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar