Hit må du dra!!!

Ferien så langt leverer alt vi kan drømme om!

Vi er kommet hjem fra Senja, full av inntrykk, stappfullt minnekort på kameraet, fornøyde unger, å ett lass med "Ækte Tørrfesk"som jeg fikk kjøpt ved hjelp av min antibeskjedenhet :D
...Å selvfølgelig en halv tonn med skittentøy, som jeg kanskje vurdere å gjøre noe med i neste uke! Må innrømme at det frister å sende hele greia Rett på renseriet.

Vel hjemme,- og rett ut igjen!
Været må bare utnyttes når det først viser seg fra godsiden,- vi vet jo at lykken er kortvarig. 


Som jeg har nevn tidligere skal vi bruke en del av ferien til å utforske naturen, fjellene og Rallarveien som strekker seg langs Ofotbanen.
Første del er unnagjort: Bjørnfjell st - riksgrensen. Ca. 30 minutter gange hver vei, på flat fin vei i den fineste naturen man kan tenke seg.

Går du noen hundre meter videre forbi St. på riksgrensen, dumper du plutselig over noen gamle ruiner som jeg ikke er helt sikker på når stammer fra,- men det skal jeg finne ut av!

Iallefall verdt turen, og neste gang skal jeg være utstyrt med mer en mobilkamera...

Kan ikke komme meg fort nok videre i løpet: Søsterbekk- Haugfjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar