Helt Majestetisk!

Endelig har vi vært her: Nordalsbrua!

Forventningene til denne turen har vært skyhøye, fordi jeg har tenkt på den siden sommeren 2011.
Igår tok vi skoene fatt, og vandret fra Haugfjell til søsterbekk stasjon, og videre ned langs ett nedlagt togspor som fører til Nordalsbrua.
Her fikk vi oppleve både Majestetisk natur, og nok en del av lokalhistorien fra den gang Ofotbanen ble bygd.




Noen never Multebær ble det også med fra turen, og dagens frokost er litt utenom det vanlige, men fortsatt supersunn!

Knekkebrød
cottage cheese
friske multer

Hos oss er det "høysesong for kjøpeknekkebrød". Bake kan jeg gjøre til høsten...
Å Flaksen er at Knekkebrødene fra Sigdal Bakeri smake like godt som de jeg lager selv,-Flaks;)

Vil du prøve de? Finner du dem akkurat nå i hyllene hos Alle Spar og Eurosparbutikker!



Ha en solfin dag!

Vi skal ut å jobbe videre med Lavvo-prosjektet, som skal bli barnas utestue når høsten kommer:)

1 kommentar:

  1. Takk for tipset ang knekkebrød.
    Prøver å holde meg unna hvetemel.
    Og det er ikke lett å finne noe bakverk
    uten det syns jeg. Men disse knekkebrødene
    var jo uten det. Og heldigvis fant jeg de
    her på vår spar butikk. Gode var de også.
    Ha ei fortsatt riktig god helg :)

    SvarSlett