Søndag

Nå har det blitt lengre og lengre lengre mellom innleggene. Å akkurat nå er jeg litt tom for bloggnews.  På en måte så føler jeg at alle mine beste tips og triks er delt, å mye går i reprise...

Men jeg stopper ikke her, for fristene bilder bilder er motivasjon, å har iallefall peilet meg inn igjen på rett kurs, når man plutselig vasser ut i dypt farvann. Å snur jeg ikke da, er alt tapt!

Det er kanskje lett å bli ansett som sykelig opptatt av kalorier, men holder man ikke på livsstilen har du skapt en jojo-slanker over natten.

Det hjelper å gå Grete Roedekurs, men ikke om vi går tilbake på den gamle trygge veien så snart kurset er over.

Mitt mål: Holde meg minimum 80% tro mot kostholdet!!!

Deilig med en varm kopp Te i morgentimene.

Anbefales: Stevia Sweet Drops. Naturlig søtning HELT uten kalorier.
Kjøpes på helsekost, eller hos funksjonellmat.no





Jeg er opp tidlig hver dag, å helgene er heller ingen unntak.
Mens resten av huset sover, gjør jeg unna litt småting å pusler og sysler for å gjøre det hyggelig rundt oss!

Jeg lager litt koselig frokost, dekker opp slik at vi kan sette oss ned å spise i ro å fred, drikke kaffe, ha en rolig samtale rundt bordet, å ikke minst: Legge sosiale medier til sides!!!

Jeg er blitt en av dem som har brukt for mye tid på å forevige øyeblikkene, istedet for å oppleve det selv.

LIVET er HER og NÅ <3




En liten sang, som gir oss en tankevekker!

Nå skal pc, mobil, nettflix og strikking bort. Gutta skal vekkes til frokost, og dagen skal nytes:)

Ha en finfin Søndag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar