Smaker godt

Lykken er å finne godsaker, med minimalt kalorier.

For et par år siden tok jeg et valg, å bestemte meg for å leve etter et enkelt prinsipp: Jeg drikker ikke kalorier!

....Nesten iallefall

Det begrenser til ned til Fun-light med kun 1 kcal, pepsi max og suketter i teen.

Ingen melk, ingen sukkerholdig saft eller brus. Å sist men ikke minst, ingen iskaffe eller kaffelatte( min stoooore svakhet)


Nå har jeg nettopp oppdaget en ny sort te i butikkhyllen. Å alt som har smak av appelsin og kanel har lett for havne rett ned i handlekurven min...

Å det er ikke dumt. Denne var supergod:)

En stor kopp Te hjelper meg mot det meste. Jeg mener ikke at man skal drikke seg mett på varm te, men det er godt etter småmåltidene. Når man er fysen på å spise litt mer en det som skal til for å stoppe sulten, gjør en stor kopp te susen...


Som den morgenfulglene jeg nå er blitt er jeg tidlig oppe, å prøver å være litt effektiv også på fridagene.

Idag bakes det rundstykker( som overhode ikke er sunne) til 17.maihelgen.  Oppskriften fant jeg på et mammaforum for leeenge siden. Nå har oppskriften fulgt meg i mange år.



Ha en fin himmelsprett, å nyyt godværet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar