Nå har det vært forferdelig lite liv på bloggen den siste tiden. 
Huset står på hodet i oppussing, vi jobber om hverandre, mini skal i barnehage, i bursdager,  møter, overtid, planlegging...
Å når kvelden kommer ramler vi sammen i en stol, å ser tomt ut i lufta...

Idag har formen vært sånn småcrappy, å orken borte. Da er det greit å bare gjøre ingen ting, å pakke Minstemann i armkroken, med popkorn, brus og smurfene på nettflix.

Å deilig kveldsmat, av den smale varianten.





tidligere i uken nevne jeg litt denne søthungeren som har tendenser til å melde seg, når det minst passer...
Den er smertelig tilstede, å før det går virkelig over styr er det best å iverksette noen tiltak ;)
Demp den: Å finne et alternativ til det jeg virkelig har lyst på lurer bare meg selv, men det er jo det viktigste.

 Jorbærsyltetøy har vært på listen lenge, å den sukkerfrie varianten fra butikken ser overhode ikke delikat ut, å smaken er heller ikke noe å skrive hjem om!



 I mikserbollen akkurat nå:

800 g frossene jorbær (Eldorado pose)
3 dl sukrin

Skal bli deilig til søndagsfrokosten <3




Imorgen skal vi ta oss fri fra alt vi burde gjøre i huset. Da blir det uuuuut pååå tuuuuur, å nå kjenner jeg at det skal bli himmelsk godt å bevege seg litt ute i det fri!

Ut på tur Aldri sur

Ps:i morgen skal jeg også vise noen bilder med det dagene har vært fylt med, å fremgangen med renoveringen av huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar