Mandagstur til Helligdagsvannet

Sjekk den flotte Naturen!!!

Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde fått opp øynene for natur og friluftsliv for lenge siden,-for her har jeg gått glipp av mye...

Men, bedre sent en aldri!

Jeg kan neppe ta igjen det tapte, men følge stien videre!

Helligdagsvannet på virakfjellet



Eieren av denne hytta er utrolig heldig,-det skulle gjerne vært oss. for en idyll...

Linus og jeg har hengt oss på Mandagstur med ofoten friluftsråd, å idag gikk turen til Helligdagsvannet på virakfjellet.
Perfekt tur for en vanlig hverdag.Turen tok rundt 2 timer opp og ned.(i rooolig tempo)å stigningen på snaue 250 høydemeter, gjør at man ikke starter uka med å ta seg helt ut. Å turen er også perfekt for en liten 5 åring.

Postkassen og turboka er signert, som besøkende 51,52 og 53.

Pause på toppen, med superspreke kristin som jobber i Linus sin barnehage.
Hun er virkelig en drivkraft til en aktiv barnehagehverdag, og skal ha mye av æren for  at guttungen er spreking  med masse turglede,-takk;)





Her om dagen dumpet brosjyren Naturlos ned i postkassen vår. Som bestilt! Det var akkurat det jeg trengtes for å få motivasjonen på topp:)

Nå er vi klar til å ta turene på rekke og rad. Å håper så klart vi blir vi fortsetter å bli skjemt bort med det nydelige været...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar