10 turmål


Til tross for de enorme snømengdene som er kommet, lever jeg i troen på at det blir vår her også, etterhvert.
Å det betyr at jeg snart beveger meg ut fra vinterdvale, som den frossenpinnen jeg er.

2013 skal bli det året jeg overgikk meg selv, å gikk inn i en slags kvinnelig LarsMonsen figur...
Kanskje ikke riktig så ille, men turer skal det bli!

1. Prioritet. Tjerna
... som også blir kaldt Ofotens Prekstol.

Jeg drømte om turen i hele sommer, men det ble aldri en passende anledning!

MEN I ÅR... Dagen vi står å nyter utsikten der oppefra, kan ikke komme fort nok.
Tjerna, Ofotens prekestol, sjekk den utsikten.


  1. Tjerna - Ofotens prekestol
  2. Isvannet - Mørkholla
  3. Haugfjell
  4. Rånkeipen
  5. Dronninga
  6. Nattmålstuva
  7. Straumsnes - Beisfjord, via Reinveivannet
  8. Katterat- Romaksbotten
  9. Bukkevannet- Der ligger det et Tysk flyvrak...
  10. Botneid - Samisk kulturminne. Guidet tur med Ingolf Kvandahl (Pippirasiida.blogspot.com

Det er ikke sikkert at alt lar seg gjennomføre, men det er lov  å håpe:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar