Søndag i heimen!

Her nytter det ikke om det er mandag eller søndag, jeg våkner kl 05.30 unasett. Men det er faktisk helt greit å være A-menneske, det er sjelden man forsover seg!

Imorges var jeg såpass effektiv, at det det sto nystekte knekkebrød på benken kl 07.30.
De er som alltid like gode, heldigvis. For nå er det litt 2 år siden jeg kutta ut brødspisingen fullstendig. 
Klapper meg selv litt på skulderen, fordi jeg ikke har sprukket, å havnet inn i den tykke og late varianten av meg selv...




Imorgen er det dags for en litt påskehandlig. Å da er det greit med en liten handleliste, slik at fornuften styrer handlevogna, å ikke blodsukkeret ;)



Min handleliste var enkel, fornuftig, å sunn... Mens guttaboys hadde endel til å tilføye på slutten... Vi skal jo kose oss i påsken vi med!



Linus er også med å lager påskemeny. Å ettermiddag blir det baking på oss:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar