Nyter roen...

Jeg tar det ennå ganske rolig etter superstuntet mitt i ishallen. Etter en lang dag er kroppen klar for total avslapping, å det er helt greit for en periode.
Men idag merker jeg stor forbedring, så det lover jo godt. For til helgen har vi planer om fisketur!

Linus synes det er litt stusslig hjemme, de første dagen når storebror har reist tilbake til Brønnøysund. Så ikveld har vi prøvd å holde oss opptatt med litt aktiviteter på kjøkkenet, for å få tanken over på litt andre baner.. Han synes det er veldig stas at mamma har begynt å jobbe som kokk igjen,å vil også være det.Mer ivrig en noen gang og den flinkeste lille hjelper jeg kunne hatt!




Idag prøvde vi på noe nytt. omelett er både sunt og godt. Men jeg synes ikke de holder seg så fine, når de blir delt opp, å har fått en natt i kjøleskapet. Muffinsbrettene har igjen fått en ny funksjon, som posjonsomelettformer.

Gleder meg fiffi lunsjpakke imorgen nå:)

Til 6 små omeletter gikk det med:

4 egg
4 ss vann
Litt salt og pepper

1 tomat og et dryss oregano.

Litt margarin tilå smøre formene.

225 grader, litt høyt i ovnen. Tok ikke tiden, men når de hadde blåst seg opp å hadde grei farge var det gjennomstekt.
Finfin kveldsmat


Rugsprø, philadelfiaost med hvitløk/urter og paprika.
Bildene er fremdeles fargeløse og grå. Men nå venter jeg som en unge på julaften, på at kameraet skal komme  tilbake fra reprasjon. Og litt mer dagslys hadde nok også gjort seg bra for kvaliteten...

2 kommentarer:

  1. Herlige, disse posjonsomelettene. Det skal jeg prøve neste uke.

    God helg :D

    SvarSlett
  2. Veldig mye god mat å finne her :))

    SvarSlett