Nye ting på gang!

I evigheter har det kommet spørsmål om dagsmeny..
Idag har jeg hatt ett bilderaid av alle måltidene.. Dette passer ikke for alle, men er perfekt for meg.






Linusbror går på hockeyskole, å gjør nye fremskritt hver trening Hittil har jeg bare stått på sidelinjen å vært tilskuer, men har jo observert mange spreke foreldre som er ute på banen sammen med barna.
I et par uker har jeg motet meg opp, å idag var skøytene på.
Bambi på isen sier jeg bare, MEN jeg hold meg på bena hele timen. til tross for at det er 15 år siden sist...
Dette var ikke noen hard treningsøkt, men vi har hatt det kjempekoselig. Å er garantert ikke siste gang!

Utrolig men sant: Jeg begynner sånn smått å få litt sansen for vintersport!


Det har også skjedd litt forandringer på jobb, sånn helt over natten. Inntil videre skal jeg være ferskvarekokk på heltid.Godt å bruke utdannelsen sin til noe relevant, å kjekt å få gjøre noe man brenner for, hver dag:)

2 kommentarer:

  1. Så Spennanes med nye utfordringe på jobb :-) arti å gå på skøyte syns æ å huske. Muli man må bli flinkere å utnytte tilbudet her i byen og kanskje få de på Sæ igjen og ta ungan med :-) å så til spørsmålet; øverste bilde? Hjemlaga frokostblanding med naturell yoghurt og bær eller?
    Lykke til videre både på skøyte og på jobb ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjemmelaga frokostblanding, sunn som pokker(ska skriv ei lita avhandling om den i ettermiddag;)

      Å det som ser ut som Yoghurt naturell e en liten svenske.
      Surmelk lignene melkeprodukt, som e seigt å ekstremt tykkflytanes. Det hete Långfil, å e kjøpt på katterjokk.

      Slett