Morsdag






Morsdagsmiddagen, kjøttkaker, saus, tyttebær og brokkoli

Den fineste morsdagen på flere år, er strax over. Så utrolig deilig å bli gjort stas på, på denne måten.
Nytrukket Te og gave på sengen fra guttaboys. Og kort fra Linusen min, som er blitt så flink å skrive selv. Stolt og heldig er jeg, som er mamma til Linus-finus <3

Idag kan jeg også skryte av 2(!!) lange gode gåturer i det lyse fine vinterværet. Først med familien på formiddagen. Å i ettermiddag med høyere tempo, og god samtale med min Lille mygg Vilde. Ikke værst på en søndag... får håpe jeg greier å følge det opp i uka som kommer!

Men nå blir det litt strikking og Halvbror på tv, før vi tar kvelden, å ladder opp til en ny uke:)

Ha en god kveld, og gratulerer til alle fine, flotte og stolte mødre!

Berit.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar