En svenske igjen

Liker du naturelle melkeprodukter??
Ting uten tilsatt sukker og med lavt fettinnhold, vekker for oppmerksomheten min.
I kjøledisken på  den svenske coopen er det ikke alltid man skjønner Heeelt hva som er i pakkene.
Jeg tok en sjans på Långfil, i god tro om at det var en slags Kefir/kulturmelk... Det er kanskje noe i den kategorien, men av det ekstremt tyktflytende slaget. 
For å si det sånn, så ville ikke melken Renne ut av pakken, av seg selv!

Over til det som er viktig: Den smakte supert til min hjemmelagde frokostblanding.





Nå begynner jeg å bli vant med å stå opp tidlig, å det er  er ingen unntak nå som det er frihelg. Kl 05.30 er jeg lys våken!
Jeg skal rett å slett bruke tiden til noe effektivt, mens resten av huset fremdeles sover.

Så nå skal jeg prøve meg på vegetar vårruller, stekt i ovnen(som mathjelpen for foreldre lover skal være supersunne..

God Lørdagsmorgen, til alle som er innom:)

2 kommentarer:

  1. God morgen! Småbarnsmor, med sovende barn her ;-) Jeg er lys våken. Har lyst til å prøve meg på vårruller jeg og! Kanskje det er helgens prosjekt! Ha en strålende helg!

    K

    SvarSlett
  2. Långfil kallas den før den blit liksom lång nær du hæller den, god:)

    SvarSlett