Putt det i en boks

Å gjør noen glad:)
Blant annet meg selv...
En ferdigspurt matpakke med litt omtanke gleder. Det tar kanskje 5 minutter ekstra, men gjør en forskjell!

For min egen del blir det mye enklere å velge sunt. Da må jeg ikke ta valget om hva jeg skal spise Når jeg er blitt sulten... Da kan man jo være litt svak...
 På en onsdag: Mager cottage cheese, baby leaf salat, snacks paprika, søte cherrytomater, røkt bogskinke og babybel ost.
Denne enkle, men gode matboksen fra Bama, kan du kjøpe på eurospar til. 39,00


Linus har luksus-onsdag, å får sjokade i matboksen, småtomat og bananyoghurt.
Den tøffe matboksen er kaketinen fra tupperware sitt dukkekoppesett.

1 kommentar:

  1. Deilig med god lunsj mat. Flotte ting du har lagt i boksen din. Her går det kun i salat til lunsj på jobb.Jeg varierer bare litt på grønnsakene å bruker olivenolje og balsamico til dressing.
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett