Nå har jeg kommet inn etter en liten gåtur, i 13 minusgrader. bitende kaldt, men så utrolig deilig!
Selv om det ikke er kommet noen snø, kjenner jeg at julestemningen strømmer på.
Det er ikke mange timer med dagslys i nord, men vi har som mål for julen å komme oss ut en liten tur hver dag, mens det ennå er lyse dagen:)




På spotify surrer det deilig julemusikk, stuen er fylt med stearinlys, juletreet er tent og Puzzlespill mesteren bryner seg på 100 brikker.
Nå venter vi strax førjulsbesøk og da blir det julegrøt på både små og store:)




I julen har jeg forresten planer om å strikke opp litt restegarn, Resultatet fra igår ble pannebånd og snippskjerf til Linus, i deilig myk Baby merino, extra fine!

2 kommentarer:

  1. Det var et nydelig sett til Linus og han kledde det veldig godt :) Så flink du er til å strikke, jeg blir missunnelig for selv er jeg dén kløna! :)

    Jeg blir inspirert av bloggen din, inspirert til å leve sunnere. Jeg har ikke problemer med vekten, men er altfor glad i søtsaker og fet mat! Må skjerpe meg kraftig for jeg er ingen ungdom og må vel begynne å tenke på tette blodårer osv....huff være!

    Iallefall, du viser bilder av så mange innbydende enkle hverdagsretter (både frokost og middag) som jeg suger til meg som inspirasjon. Takk skal du ha :) Jeg ønsker ei riktig god jul til deg og dine :)

    SvarSlett
  2. FOr nån herlig innlegg du har hatt de siste dagan :)
    Masse god jul til dokker!

    Juleklæm fra mæ :)

    SvarSlett