Mandagsflink-Morgenfugl-A-Menneske!

Utrolig at jeg er våken på denne tiden , å kan si at jeg akkurat har vært ute gått meg en 30 minutters morgenentur,- Mens gutta enda ligger i sin dypeste skjønnhetssøvn..
Jeg våknet kl 04.00, å begynte å gruble over hvilken farge jeg skulle bruke på mitt neste strikkeprosjekt. Det var nok til å ta knekken på nattesøvnen. når kl nærmet seg 6, å søvnen ennå var fraværende kunne jeg like greit stå opp.
 Man får jo gjort ganske mye fornuftig når man står opp alene, før fuglene..
Stille og fredelig, å roen bare synker helt inn. Nå kjenner jeg at det strax er Juuuul <3

Matpakken til Linus er ferdigsmurt, kaffetrakteren puttrer, å Guttaboys i toppetasjen blir nok å lure på om dette er noe nytt jeg skal begynne med:p

Nyttårsforsett nr 1: Stå opp 30 minutter tidligere hver dag
Det løser kanskje ikke noen verdensproblemer, kan nok bidra til gi dagen en mer harmonisk start!



 strikkedillaen er forresten værre en noen gang, å helgens resultat er blitt et lite BabyMariusteppe...



I skrivende stund venter jeg veldig på at julesnøen skal komme... Vi tenner våre lykter, bidrar iallefall med den rette stemningen, når snøen glimtrer med sitt fravær.
Å siden vi er Nordlændinger, er det såklart kråkesølv som har den beste versjonen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar