Dobbel matpakke!


Nå er vi  klare til å suse avgårde til Tromsøbyen. 
Jeg gleder meg så mye at det gjør vondt helt inn i sjelen;)

Når vi igrunn står opp midt i natten, greier jeg ikke å spise noe frokost helt med det samme. Men jeg har forberedt oss.

Matpakker for en passe lang kjøretur, litt frokost og litt lunsj :)


Linusmatpakke,- 3 skiver kornbrød med kaviar og mager kyllinost(+margarin) mandarin, rosiner og yoghurt

RaymondMatpakke,- 3 skiver kornbrød med mager kyllingost og kalkunpanett, mandarin, rosiner og yoghurt

Mager matpakke,- hjemmelaget knekkebrød, rester fra gårdagens kalkunpanett, skyr med smak av granateple, paprika, agurk og en "reservematpakke" med wasa ferdigsmurt knekkebrød.

Bensinstasjonene langs veien skal bare reklamere med nystekte Litagoboller, vaffel, pommes frites, trailergrill og 100% veimat, jeg skal kjøre Rett forbi;)

En nydelig dag ønskes, Berit.

3 kommentarer:

  1. Må si at jeg bare elsker bildene dine av matpakker! Gjør at jeg stadig tar meg sammen for å huske på mer frukt og grønt til alle måltider :D Det er så mye omsorg og kjærlighet i de matpakkene at det er umulig å ikke bli påvirket! Tusen takk for at du deler og ha en riktig god tur :0)

    Klem

    SvarSlett
  2. For noen supre matpakker! Veldig gøy at du bruker matboksen fra going.no :)

    SvarSlett
  3. Håper turen ble bra:)Matpakkene så bra ut,mye bedre en veigrillmat.Jeg pleier å lage meg mellommatboks som jeg har med på jobb,der har jeg gulrotstaver,ertepeiser og cherrytomater.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett