Friskt!



Kl er bare 12.00, å vi har alt vært ute å gått en liten tur.
Vi har 5 + grader å jeg er overlykkelig:)

Selv om kulda igrunn kan komme. Den supertykke og varme Oslo-anorakken til mini er nemlig ferdigstrikka.
Å jeg er som vanlig like stolt hver gang jeg får til noe nytt!!





Når man snart er 5 år, er det bare dødskjedelig at mamma må ta bilder... Litt drama må til ;)


Idag har jeg store planer om å være litt effektiv. Svigermor har ønsket seg en stor porsjon men mine grove rundstykker(å det er må man jo være stolt av)som jeg tenkte å svinge meg rundt å lage i ettermiddag.
Hjemmelagde knekkebrød har vi heller ikke hatt på flere uker.. og lager sukkerfritt, å kalorifattig sjokoladepålegg

Å ikke minst, Jeg bryr meg ikke om det er bare 24 november, idag skal julegardinene opp!

Men først en liten bytur, for å handle inn til dagens baking!

1 kommentar:

  1. Kjempefin genser. Fins det oppskrifthefte til denne til salgs i butikken. Kunne tenke meg og strikke den til et av barnebarna mine som elsker hjemmestrikket :)

    SvarSlett