Svingodt!!

Det er noe med de ferske, rene og enkle råvarene som gjør det så lett å spise sunt.
Jeg er så utrolig glad for at det er nettopp de varene du også møter først, når du kommer inn på matbutikken.
Jeg har en klar strategi, når jeg går på butikken. 
Begynner i frukt å grønndisken.Her er det jo handlevognen fylles mest... kjølediskene, ferske kjøttvarer, pålegg, meieriprodukter. Svinger til Høyre på Rema, å rett forbi potetgull, posesupper, kjeks og kakemix.
Jeg kunne såklart gått hele runden, for trimmens skyld.. Men det ville vært så meningsløst å plage meg selv.for jeg skal jo tross alt ikke ha noe "der inne" :)

De fleste drømmer om bedre tid, mer fri, mer kos, og lengre helger..
Om ikke helgen blir lengre, kan man ta litt helgekos inn i hverdagen.
Derfor spiser vi biff idag! hihi


Fenikkel spiser vi aldri, så da bruker vi det,-Forandring fryder. 

finsnitt fenikkel, eple og isbergsalat.

Tomat, rødløk og tørkede tranebær

Helstekt indrefilet av svin
Synes dere denne sunne maten er kjedelig??

Jeg er iallefall glad for at jeg innså at man kan holde linja, på mer en bare kyllingsalat og brokkoli;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar