På Mammahotellet kommer vi til dekket bort..

Vi bestemte oss ganske sent igår, for at vi skulle dra en tur til Mamma på overnatting. Pakket i bilen, å dro avgårde.
Mammaen min er en "strikkemaskin" å påvirker meg til det ytterste... Vi var knapt kommet inn døren, før 192 masker var på pinnene, og en ny Marius-kreasjon er under utvikling.
Når jeg først setter meg ned med strikking, blir jeg sittende.. å klokken var 03.00 før jeg kom meg i seng. Da er det fint at Mamma står opp med Linus, og jeg kan stå opp i 11.tiden til dekket bord.

Jeg går litt lavkarbo til frokost idag, fordi det ble luftet et rykte om hjemmelaget pizza idag, rundt frokostbordet..

Linus er mye bedre etter den grusomme allergireaksjonen. Litt rød å sår etter utslettene,men i godt humør:)

Før jeg gror fast med strikkingen igjen, skal vi en liten tur på butikken. Og Mamma skal passe Knærten mens jeg og Mannen skal ut å gå langtur.
Det er sjelden vi har barnevakt, så når vi først har sjansen, så utnytter vi det ;)

Ha en fin formiddag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar