Mammaaaaaaaa!!! Det snør...

Hei på dere:)

Overgangen fra høst til vinter tror jeg kom litt brått på meg iår.
Formen er på latsiden, å jeg har tatt inn på Mammahotellet.

Men vi har vært på en lynrask bytur, å kjøpt ny vinterdress til Linus.
Etter guttens eget ønske ble det: Den dressen de har på den butikken som e rett opp rulletrappa på Amfi. Den som e grønn me kattepæls på hetta!
Jeg har endel krav til hvilken vinterdress småen skal ha, så nå håper jeg denne fra BareBarn holder det den lover....
Gutten er kommet i dressen, å ute av døren for lenge siden, overlykkelig over snøen(i god viten om at det betyr at julen nærmer seg med storskritt)



 Det hviler nok ingen tvil om hvem som er Onkelen til denne gutten. Vill etter alt som går fort, å like som 2 dråper vann...
(guttene bruker selvsagt hjelm når de kjøre, men har tatt dem av til ære for fotografen..)

Jeg måtte egentlig le litt, når jeg la inn bildene fra kameraet. Tenk at dette var tatt på Mandag... Å nå ligger det 20 cm snø på bakken!

Kanskje 2012 blir året vi også bruker fjellet i vintersesongen... Å investerer i ski??

Hvilke vinteraktiviterer liker du?

2 kommentarer:

  1. Det som er så bra når man har unger er at de barnslige gleder livner til hos oss selv igjen også! Hurra for nysnø!! ;-) Kjempestas å følge med bloggen din! Du er flink!

    SvarSlett
  2. Fulgt deg på bloggen en stund og du har faktiskt hjelpet meg å gå ned i vekt :) Blitt skikkelig inspirert av deg og dine vaner :)

    Her i gården går det i noe langrenn og bitte litt slalom på vinterstid :)

    SvarSlett