Grensehandel,- Mer en billig bacon og kjøttbullar ;)

Siden vi bor 15 minutter unna svenskegrensen, er det helt naturlig for oss å handle der i ny å ned.
Ikke for billig bacon, bokscola å smågodt... Men!!

Til tross for at jeg forbinder svenskehandel med dette, har jeg funnet en del produkter jeg handler der fast.

...som Lille BOB <3


Den bittelille juicepakken med smak av solbær er blitt favoritten her hjemme.
Pakken er på 2 dl, å blandes 1+4.

1 liter solbærjuice= 5 kr

Har betydelig mindre sukker en vanlig juice, inneholder ingen konserveringsmiddel, fargestoffer, eller kunstig søtning.

Noen ganger bruker vi Soda streameren og lager solbærbrus! SÅ GODT, å friskt :)

 Finnes i mange smaksvarianter...

Jeg må også få lov å takke for alle innspill på den provoserende og elskede Uglematpakken!
Morsomt å lese alle de forskjellige meningene. Det finnes nok ingen fasit, og jeg er ganske sikker på at de fleste kjenner både mannen og barna sine såpass godt at de vet hva de vil.

Har du en Morsom matpakke, du har lyst å vise frem?? Da kan du sende en mail til: lettere_liv@hotmail.no

Da samler jeg opp noen gøyale bilder som jeg publiserer samlet :)

www.going.no kan du forresten finne mange supre matbokser, for både liten og stor!

3 kommentarer:

  1. Hei! Ble så engasjert av matpakkediskusjonen, at jeg endelig har fått bestilt noen fine matbokser med flere rom og eggeformene fra going.no. Så nå skal jeg prøve å lage noen mer spennende matpakker av og til. Ønsker deg ei god helg:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Har sjøl ei datter i skolealder, og ho synes det e kjempearti å få f.eks ostefigura, eller pølsefigura i matboksen. Ho synes generelt det e arti å få en matboks med seg på skolen som ingen andre har. Ho spis faktisk meir når maten e arti!

    Synes bloggen din e kjempeflott! Ser at du e fra Narvik og det e jo bra! Sjøl har eg en kjæreste fra Narvik og har med tia tenkt å fløtte dit sjøl... førrhåpentligvis o ikkje så lenge.

    Hilsen ei mamma fra Silsand!

    SvarSlett
  3. Fortsett og lag de fine matpakkene du! De ser delikate og flotte ut. Jeg er helt sikker på at både mann og barn synes godt om denne omsorgen.

    SvarSlett