Det fine med å spise lavkalori mat er....

...er at jeg kan spise ett par nybakte potetlefser med god samvittighet.
Mannen min er institusjonskokk av yrket egentlig, å har hjulpet meg med å regne ut et ca kaloriinnhold.
170 kcal pr 100 gram, er faktisk helt greit når den lefsa jeg veide var 23 gram :D


Siden jeg valgte å spise lefsa med salat og spekeskinke ble det også en fullverdig lunsj( nå skal det sies at jeg spise 3 da..)

Å hos svigermor ble det disket opp med salt torsk å bacon..Mmmmm!
Synes ikke jeg har gjort stort annet en å spise å kose meg i hele dag. Men nå skal jeg suse avgårde å hente en venninne. Vi ska i svømmehallen å sjekke bikiniformen ;)

Kos dere!

3 kommentarer:

  1. Hei :)Har du oppskrift på de potetlefsene ? :) Så veeldig gode ut :)

    SvarSlett
  2. Har du kanskje en oppskrift på disse å dele?? :D å stekte du dem på takke eller??

    De så nemlig veldig nam nam ut :D

    SvarSlett
  3. Er i gang med vektnedgang selv, men det går veldig sakte. Noen tips til hva man kan gjøre for å unngå søtsug? :)

    SvarSlett