Den beste kokeboka lager du selv!

Jeg finner masse inspirasjon i kokebøker, men bruker kun en liten brøkdel av oppskriftene i hver bok...

Derfor skriver jeg egen kokebok.
 Ikke en som skal trykkes opp, å utgis. Men en som skal følge meg gjennom livet...

Livet forandrer seg og man lager seg vaner å tradisjoner. 
I min helt egne kokebok skriver jeg ned de beste oppskriftene, de som jeg er redd for å glemme og de jeg vil skal følge familien gjennom høytider, å begivenheter..




Her skrives det ned både kakeoppskrifter, gjærbakst, supper og middagsretter. Både sunne og de som ikke er fullt så sunne..
Det klistres inn små lapper fra ukeblader, håndskrevne lapper jeg har fått hos farmor, mamma, svigermor.
Oppskrifter jeg har funnet på nett, og prøvd ut med hel. Da skrives de inn, slik at jeg alltid kan finne tilbake til det beste:)



Når du vet hva du gjør, er lett å lykkes <3

1 kommentar:

  1. En veldig smart måte å beholde gode oppskrifter på. Og hvilken koselig og fin bok du bruker til det :)
    Jeg har også laget min egen bok, men det er laget i 2 (roosa) permer, så det står i stil til resten av interiøret mitt! ;)

    SvarSlett