Ferdig dagen før!

Idag fortjener mannen litt heder og ære <3
Fordi har har vært så flink å laget dagens middag klar igår. Å idag har det skjedd litt av hvert.. så dette kunne i passet bedre:)

På menyen står det baconkjøttpuddig som er småen favorittmat, å mammaen synes også dette kan gå under kategorien Ja mat, som er både sunn og næringsrik.

800 gram karbonadedeig
1 løk
15 cm purre
1 egg
krydder etter ønske
1 dl vann

finhakk løken.
Bland alt sammen å ha det over i en ildfastform. Strø over små terninger med bacon

Midt i ovnen på 225 grader(ca 40 minutter)




Ikke la deg lure av utseendet, dette er Superdupergodt. Å gutta synes fulkornspagetti er er tilbehør nr 1!



Jeg synes det er kjempekoselig å både få, å sende julekort... Men synes det er mindre gøy å skrive dem, når krampen begynner å te meg.
Iår har jeg gjort det veldig enkelt å bestilt ferdige julekort fra Vistaprint. Raskt levert, og god kvalitet(vi valgte det dyreste alternativet)Likevel ble det veldig rimelig:)

Nå har jeg skrevet på 50 konvolutter å skal med god samvittighet gjøre meg klar, til å snike meg avgårde på Symøte.

Ha en flott dag:)

2 kommentarer:

  1. Mm, det så skikkelig godt ut! :) kanskje jeg skal prøve det en dag ja! :) har dere noen saus til? Vi bestiller også ferdige julekort, men på Elitefoto. Er veldig fornøyd! Vet liksom aldri helt hva som skal skrives til en og enhver! ;)

    SvarSlett
  2. Mmm, hørtes godt ut! Det må jeg prøve :D

    SvarSlett