Mye bedre:)

Formen har forbedret seg betydelig siden igår. Mannen har laget det han kaller hjemmelaget tacopizza idag... Men han sier så klart ingen ting om at bunnen heter klar ferdig nå... + for at han valgte fullkorn og spelt bunn da:)




Nå har jeg gjort klart på kjøkkenet, ryddet bort alt som står fremme å er klar til å vi resten av kvelden til lefsebaking... Det beste som finnes! Å heldigvis er ikke alle til oss..

Mannens besteforeldre begynner å bli temmelig gammel å skrøpelig, å siden lefse er det beste morfaren vet om, har jeg meldt meg frivillig til ta bakingen i år også!

På tampen må jeg fortelle om noe som engasjerer meg MYE.. Frelsarmeen har begynt julelotteriet og innsamling for dem som ikke har en like råflott jul i vente som de fleste av oss.
Et lite bidrag kan gjøre stor forskjell <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar