Mine dager...

Ferien for denne gang er strax på veis ende.
Å den siste uken har igrunn vært mer kaos en kos!
Mannen er Reist til Førde, for endelig å få gjennomført en operasjon i albuen som viste seg å være såpass komplisert at den tok nesten 4 år før de fant den rette Legen, til å gjennomføre inngrepet. Da hjelper det ikke om det er ferie eller ei, han måtte dra.

Å jeg sitter her som "alenemor" å føler meg slettes ikke tilfreds med situasjonen.
Ikke fordi det er så tungt å sysselsette et barn, men det blir tom å ensomt, når man er vant til å være 2 om alt..

Å sånn helt på tampen skulle jeg en liten snartur til tannlegen igår, for å trekke en visdomstann som presset sånn på i kjeven, at det i perioder kjentes ut som hele hodet skulle eksplodere...

Men det er jo en smal sak... Vi som har hadd "Hitler som skoletannlege" gleder oss vel ikke akkurat vilt på komme opp i stolen, når vi vet hva som skal skje...

Iallefall, denne gangen er jeg kurert, Tannlegen var en drøm,- det var ikke inngrepet!
Men 2 timer og 15 minutter var endelig tannen borte og det er også skrekken.

Jeg overlevde det værste :)

...I god viten om at neste skal ut i full Narkose- Takk og pris <3


                               Ingen knekkebrød idag, men lettygg mat, smertestillende og kald Te.





Nå Idag blir det iallfall kosedag for mor og barn. shopping og cafe på formiddagen og middag hos venner senere, hurra :)

2 kommentarer:

  1. Godt den er ute - og håper mannen kommer snart hjem :) du har en veldig fin blogg, legger ikke igjen noen kommentarer før nå men er ofte innom :)

    Ønsker deg en fin dag tross vondt i munn og savn etter mannen- om få dager er alt bra igjen :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett