stram linje!

Nå har det vært påskekos 5 dager til ende. Mye stillesitting, tv og rolige aktiviteter.
Litt kaffebesøk her og der, og dertilhørende sukker, og hvetebomber.(jumjum) Resultatet er ett blodsukker som lever helt sitt eget liv, å gir meg en god påminnelse om hvorfor jeg bør tviholdet på det kostholdet jeg har jobbet meg opp mot.

Idag er det var det ordinær hverdagsmiddag her hjemme. Det enkle er ofte det beste, å jeg setter pris på helt alminnelig hverdagsmat. Å det gjør familiens øvrigemedlemmer også!





800 g karbonadedeig
1 stor løk
1 egg
1 dl vann
ca 1 ss herbamare krydder

Bland alt godt sammen, og stek kaken på brett i ovnen, eller i fettfri panne. Idag gikk jeg for sistnevnte. Min Høyang Mataodor stekepanne egner seg godt til fettfri steiking, av både kjøtt, fisk og pannekaker...




Stor karbisKjøttkake, brokkoli og babygulrøtter rett fra frysedisken. Mmmm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar