PriorPåske

Nå er det blitt påskeferie for min del også.
Været er som alltid ikke helt slik vi ønsker, å heldigvis har vi ikke lagt noen konkrete planer for påsken.
Vi skal være hjemme, å ta dagen som de kommer. Har vi lyst å dra ut å gå på ski, så gjør vi det.Å vil vi sitte hjemme å se tv, så gjør vi det. 




Litt kalorisnakk! Gilde grillpølser = 230 kcal pr 100 g
                    Prior kylling/kalkun = 158 kcal pr 100 g

Noen valg gjør en forskjell, også i feriene!


Hos oss er det ikke noen som roper etter lammelår og pinnekjøtt. Perfekt for meg!
Her blir det prior påske. Å nå har de kommet med fersk kalunfilet. Med kun 1,4 % fett og 0 karbohydrater!

Det kan vel faktisk ikke bli bedre :)




Ønsker alle en finfin påskeferie! Klem

1 kommentar:

  1. Riktig gid god påskemat.
    Her blir det kylling i dag og lammelår i morgen.
    Må nok ha med det i påsken.
    Ellers er det ikke så mange middagsplaner.
    Grilling på lørdag, men da spiser vi det vi vil.
    og jeg liker godt å grille fisk. Så det blir nok litt av det også. Sola skinner her, og en burde vært ute en tur. Mulig jeg kler godt på meg å setter meg i solveggen mens kyllingen steker.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett