Innedag!

God morgen! Idag slår jeg min egen "stå opp tidlig i ferien rekord" kl 06.00 var det helt meningsløst å ligge å kjikke i taket lengre... 
Sjønner ikke helt hvor morgenfuglen er kommet fra, for dette er en side jeg ikke helt kjenner meg igjen med.
Uansett, så er det greit å få unna litt klesvask og småtterier før dagen starter skikkelig.


Frokost og radio helt for meg selv er bare helt supert. Her kan jeg sitte i mine egne tanker, se ut på det ELENDIGE været, å konstatere at det blir innedag her. Det er fint å være ute, men ikke for enhver pris;)


Da tenker jeg at det blir god middag og brødbaking og knekkebrød idag.

For en tid tilbake fikk jeg en mengde med lavkarboprodukter fra Funksjonellmat. Det meste er prøvd ut, å jeg er stort sett strålende fornøyd.

Og noen favoritter har jeg også fått: Fiberfin, sukrin gold og brødmixen. De gjør det faktisk myye enklere å spise sunt. fordi man også kan kose seg med God samvittighet!

Iallefall, jeg har ikke rukket å prøve alle produktene, å funderer litt rundt posen med mandelmel: Kan de funke i knekkebrød, istedet for rugmel? Mindre carb og mindre kalorier....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar