Lørdagskos

Endelig ble det helg for min del også.
Mannen å jeg møtes i døra idag, å nå er han gått på kveldskift.
Så ikveld blir det lørdagskos for mor og barn. 





Vi har ordnet å puslet litt sammen på kjøkket i ettermiddag. Resultatet ble Te, oboy, rå grønnsaker, litt smågodt til Linus(vi er ikke helt hysterisk på sukker) Å fruktspyd, eller som Linus liker å kalle det, fruktraketter!

Lille luringen begynner å bli stor <3
Nå har kaptein sabeltann kommet på skjermen, da gjenstår det bare å ønske alle en finfin Lørdagskveld.

PS: Vi har fått skikkelig sparkeføre, å jeg gleder meg som er unge til søndagsturen, som skal gå unna i 100. Iallefall i nedoverbakkene...

2 kommentarer:

  1. Her var det mye godt! :-) Sånne fruktspyd skal jeg prøve meg på neste lørdag.

    SvarSlett
  2. Nå angrer jeg kraftig på at jeg har døtta i meg så mye dritt, når jeg kunne spist noe så sunt og digg som det der!

    SvarSlett